اجراي طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع
پاسخ : نصب تابلوها و علائم در واحدهاي مختلف اداري در جهت اطلاعرساني به ارباب رجوع بطوريكه افراد كم سواد هم بتوانند براحتي به مقصد و متولي انجام كار خود دسترسي داشته باشند .
برقراري گيشه اطلاعات ارباب رجوع با استفاده از تكنيك جا و مكان با فضا و امكانات مطلوب كه ميتوان بصورت حضوري آنرا مشاهده نمود
برقراري امكاناتي از قبيل ميز و صندلي ، تلوزيون ، آبسردكن و ... در جهت رفاه ارباب رجوع ( محل استقرار ارباب رجوعها )
بكارگيري متصدي طرح تكريم در جهت ارائه خدمات و راهنمايي لازم به ارباب رجوع
پيگيري امور ارباب رجوع توسط متصدي مربوطه از طريق سيستم اتوماسيون اداري در بدو ورود به اداره و توزيع برگههاي راهنما و نظرسنجي در جهت اطلاع رساني و پاسخگويي به آنها
انجام دوازده مورد فرآيند نظرسنجي از ارباب رجوع در سال 85 و تجزيه و تحليل برگههاي نظرسنجي كه مستندات در گيشه اطلاعات موجود ميباشد توزيع بروشورها با محتوي مختلف در جهت اطلاع رساني و راهنمايي در بين ارباب رجوع .
تهيه منشور اخلاقي با خط خوش و زمينه طراحي شده در اندازه معين و نصب در محل مناسب تا در منظر و ديد كاركنان قرار گيرد .
برقراري تلفنهاي گويا 141 و 4233333 بصورت شبانه روزي آماده ارائه اطلاعات راهها و طول راهها به همشريان ميباشد
نصب شرح وظايف و نام كاركنان در تمامي واحدها در جهت دستيابي ارباب رجوع به مقصد و متولي انجام دهنده كار خود .
|