انجام امور خدمات بیمه تکمیلی کارکنان اداره کل
آگهي مناقصه عمومی يك مرحله اي( نوبت اول )
1) نام دستگاه مناقصه گزار : اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه
2) موضوع مناقصه : انجام امور خدمات بيمه تكميلي كاركنان اداره كل
3) نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه : 000/900/119 ( يكصد و نوزده ميليون و نهصد هزارريال)
)مطابق با مفادآيين نامه تضمين براي معاملات دولتي مصوبه هيأت وزيران به شماره123402/ت50659 مورخ22/09/1394 (
تبصره : پيمانكاران مؤظفند تضمين شركت در مناقصه و تضمين انجام تعهدات را به صورت ضمانتنامه معتبر بانكي ارائه نمايند يا به جاي ارائه ضمانتنامه نسبت به واريز مبالغ تضمين به حساب سيبا به شماره 2176323752001 بنام تمركز وجوه سپرده نزد بانك ملي شعبه ميدان امام خميني (ره ) كرمانشاه ( قابل واريز در كليه شعب بانك ملي ) اقدام و فيش واريزي مربوط به تضمين شركت در مناقصه را در پاكت (الف ) ارائه نمايند .
3) محل و زمان و مهلت دريافت اسناد ، تحويل و گشايش پيشنهادها :
محل خريد اسناد : كرمانشاه ـ بلوارشهيد كشوري ـ اداره كل راه و شهرسازي ـ اداره پيمان و رسيدگي ـ
از تاريخ 18/03/95 لغايت 25/03/95
محل تحويل اسناد : كرمانشاه ـ بلوارشهيد كشوري ـ اداره كل راه و شهرسازي ـ دبير خانه ـ
از تاريخ 26/03/94 لغايت پايان وقت اداري 06/04/95
زمان گشايش پيشنهادها : ساعت 10 صبح مورخ 08/04/95اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه
4) مبلغ برآورد: ( بر اساس قيمت مقطوع) ( بدون تعديل ) 000/000/398/2(دو ميليارد و سيصد و نود و هشت ميليون) ريال
5) مناقصه گراني مي توانند در مناقصه شركت نمابند كه داراي دفترنمايندگي بيمه، در شهرستان كرمانشاه باشند.
6) جهت دريافت اسناد مناقصه ارائه درخواست كتبي به انضمام مجوز فعاليت در سال 95 الزامي است
7) حدنصاب تعداد شركت كننده ها در اين مناقصه حداقل 2(دو) پيشنهاد قيمت قابل قبول مي باشد.
8)پاكت مناقصه گراني كه اعضاي كميسيون مناقصه از عملكرد قبلي آنها رضايت نداشته باشند بازگشايي نخواهد شد.
9) هزينه چاپ آگهي تا حصول نتيجه، برعهده برنده مناقصه مي باشد.
10 ) براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت http://iets.mporg.ir مراجعه فرماييد .
11) برنده مناقصه مي بايست ضمانتنامه هاي پيش پرداخت و انجام تعهدات و حسن انجام كاررا از بانكهاي استان كرمانشاه اخذ و ارائه نمايد.
تبصره: شركت كنندگان بايستي قيمت پيشنهادي خود را براساس جدول پيشنهاد قيمت، به تفكيك نوع تعهدات، اعلام نمايند.
روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه
اسناد مناقصه عمومي يك مرحله اي( نوبت اول )
1) نام دستگاه مناقصه گزار : اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه
2) نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه : 000/900/119 ( يكصد و نوزده ميليون و نهصد هزارريال)
)مطابق با مفادآيين نامه تضمين براي معاملات دولتي مصوبه هيأت وزيران به شماره123402/ت50659 مورخ22/09/1394 (
تبصره : پيمانكاران مؤظفند تضمين شركت در مناقصه و تضمين انجام تعهدات را به صورت ضمانتنامه معتبر بانكي ارائه نمايند يا به جاي ارائه ضمانتنامه نسبت به واريز مبالغ تضمين به حساب سيبا به شماره 2176323752001 بنام تمركز وجوه سپرده نزد بانك ملي شعبه ميدان امام خميني (ره ) كرمانشاه ( قابل واريز در كليه شعب بانك ملي ) اقدام و فيش واريزي مربوط به تضمين شركت در مناقصه را در پاكت (الف ) ارائه نمايند .
3) محل ، زمان و مهلت دریافت اسناد ، تحویل و گشایش پیشنهادها :
محل خرید اسناد : کرمانشاه ـ بلوار شهید کشوری ـ اداره کل راه و شهرسازي ـ اداره پیمان و رسیدگی
از تاريخ 18/03/95 لغايت 25/03/95
محل تحويل اسناد : كرمانشاه ـ بلوارشهيد كشوري ـ اداره كل راه و شهرسازي ـ دبير خانه ـ
از تاريخ 26/03/94 لغايت پايان وقت اداري 06/04/95
زمان گشايش پيشنهادها : ساعت 10 صبح مورخ 08/04/95اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه
4) مبلغ پیش پرداخت تضمين انجام تعهدات وتضمین حسن انجام کار مطابق با مفاد آیین نامه تضمین برای معاملات دولتی ، مصوبه هیئت وزیران به شماره 123402/ت50659 مورخ22/09/1394
5) مدت اعتبار پیشنهادها : 3 ماه
6) شرح کار : انجام امور خدمات بيمه تكميلي كاركنان اداره كل
(ساير شرايط مطابق مشخصات فني و خصوصي منضم به اسناد مناقصه مي باشد )
7) برنامه ریزی انجام کار : از تاريخ 01/05/1395 تا 01/05/1396
8 ) حدنصاب تعداد شركت كننده ها در اين مناقصه حداقل 2(دو) پيشنهاد قيمت قابل قبول مي باشد.
9)پاكت مناقصه گراني كه اعضاي كميسيون مناقصه از عملكرد قبلي آنها رضايت نداشته باشند بازگشايي نخواهد شد.
10) جهت دریافت اسناد تکمیلی مناقصه و توضیحات مورد نیاز به اداره کل راه و شهرسازي استان کرمانشاه اداره پیمان و رسیدگی مراجعه فرمایید .
11) با توجه به اينكه فرد يا افراد تعهدآور در آخرين تغييرات اساسنامه، جهت امضاي اسناد، حق دادن وكالت به افراد ديگر را ندارند لذا، پاكات پيشنهاد قيمت شركتهايي كه حق امضائ آنان بصورت وكالتنامه ارايه گرديده، بازگشايي نخواهد شد.
12) برنده مناقصه متعهد مي گردد از زمان ابلاغ پذيرش پيشنهاد قيمت ظرف مدت 7روز كاري نسبت به ارايه تضمين انجام تعهدات و ظرف مدت 21روز ازتاريخ ابلاغ پذيرش نسبت به انعقادقرارداداقدام نمايددرغيراينصورت مطابق ماده27آيين نامه معاملات دولتي مصوب27/12/1349(موضوع ماده 72قانون محاسبات عمومي)و بند(ب) ماده 21قانون برگزاري مناقصات با آن شركت رفتار خواهد گرديد
تبصره: شركت كنندگان بايستي رزومه كاري خود را در پاكت (ب ) ارائه نمايند.
© کپی رایت توسط آرشیو ترابری کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط و متعلق به این سایت است.)
برداشت مزايده مناقصه فقط با اجازه کتبی و ذکر منبع امکان پذیر است.